Es repeteixen les cues per accedir al Nou Estadi

IMG-20160418-WA0004

L‘alta afluència d’ahir al Nou Estadi (10.719 espectadors segons el club) va tornar a provocar llargues cues als accessos del camp.

De la mateixa manera que ja va passar al partit davant el Córdoba, les aglomeracions es van repetir sobretot als accessos de Preferent i Gol, i molts aficionats que van presentar-se a la seva porta amb antel·lació van haver d’esperar-se fins a 20 minuts per poder entrar al camp.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Teruel - Nàstic
Primera RFEF · Jornada 31
D
H
M
S

2

0

Nàstic - J. Torremolinos
Primera RFEF · Jornada 30

Últimes notícies

Foto: Diari de Tarragona

Nàstic 2-1 Real Murcia: el miracle del Nou Estadi

Foto: Nàstic de Tarragona

El Nàstic torna a encadenar dues victòries a casa un any després

Foto: Gimnàstic de Tarragona

120 aficionats granes presenciaran el partit de dissabte a Teruel

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Alfaro celebra el retorn a la victòria: “Estem contents, però cal ser cauts”

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Nàstic 2-0 Juventud Torremolinos: tres punts vitals

Foto: Algeciras CF

Tres entrenadors, mateix problema amb els inicis de partit

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Pablo Alfaro aposta per la continuïtat amb el mateix onze inicial

Foto: YouTube

Pablo Alfaro apel·la a la “fam” per assaltar el Nuevo Mirador