“Directiva dimissió”: la xarxa explota i alguns aficionats ja miren cap a la llotja

Foto: Gimnàstic de Tarragona
Foto: Gimnàstic de Tarragona

La sisena derrota del Nàstic en el que va de temporada, produïda aquest passat diumenge a Sabadell (2-0), es va cobrar una nova víctima a la banqueta.

El club, minuts després d’haver finalitzat el partit, va emetre un comunicat on confirmava la destitució del ja ex tècnic grana Xavi Bartolo.

Instants després es confirmava l’arribada de Toni Seligrat com a nou entrenador dels tarragonins. Malgrat això, la xarxa no va deixar de bullir, i més concretament Twitter. Molts aficionats, farts de la situació esportiva del club, apuntaven les seves crítiques cap a la llotja i cap al president Josep Maria Andreu.

Foto: Twitter
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Foto: Twitter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Teruel - Nàstic
Primera RFEF · Jornada 31
D
H
M
S

2

0

Nàstic - J. Torremolinos
Primera RFEF · Jornada 30

Últimes notícies

Foto: Diari de Tarragona

Nàstic 2-1 Real Murcia: el miracle del Nou Estadi

Foto: Nàstic de Tarragona

El Nàstic torna a encadenar dues victòries a casa un any després

Foto: Gimnàstic de Tarragona

120 aficionats granes presenciaran el partit de dissabte a Teruel

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Alfaro celebra el retorn a la victòria: “Estem contents, però cal ser cauts”

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Nàstic 2-0 Juventud Torremolinos: tres punts vitals

Foto: Algeciras CF

Tres entrenadors, mateix problema amb els inicis de partit

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Pablo Alfaro aposta per la continuïtat amb el mateix onze inicial

Foto: YouTube

Pablo Alfaro apel·la a la “fam” per assaltar el Nuevo Mirador