La sisena derrota del Nàstic en el que va de temporada, produïda aquest passat diumenge a Sabadell (2-0), es va cobrar una nova víctima a la banqueta.
El club, minuts després d’haver finalitzat el partit, va emetre un comunicat on confirmava la destitució del ja ex tècnic grana Xavi Bartolo.
Instants després es confirmava l’arribada de Toni Seligrat com a nou entrenador dels tarragonins. Malgrat això, la xarxa no va deixar de bullir, i més concretament Twitter. Molts aficionats, farts de la situació esportiva del club, apuntaven les seves crítiques cap a la llotja i cap al president Josep Maria Andreu.




