Ricomà, alcalde de Tarragona: “No facilitarem que entri qui vulgui a l’accionariat”

Foto: eltemps.cat
Foto: eltemps.cat

En una piulada al seu compte personal de Twitter, l’alcalde de Tarragona, el republicà Pau Ricomà, va assegurar que el consistori tarragoní no facilitarà que entri qui vulgui a l’accionariat de la SAE del Nàstic, després que des de l’Ajuntament s’afirmés que el consistori té previst desfer-se del paquet d’accions del qual n’és propietari.

Responent al periodista tarragoní Enric Pujol sobre un article d’opinió publicat al seu bloc sobre aquest tema, Ricomà ha matitzat que l’Ajuntament ni té pressa ni vol facilitar l’entrada de qualsevol a l’accionariat grana.

Foto: Twitter

En una segona piulada, Ricomà retreu a Pujol el fet que l’article no tingui una informació contrastada i que s’hi barregi el nom del pare de l’alcalde republicà.

Foto: Twitter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Teruel - Nàstic
Primera RFEF · Jornada 31
D
H
M
S

2

0

Nàstic - J. Torremolinos
Primera RFEF · Jornada 30

Últimes notícies

Foto: Diari de Tarragona

Nàstic 2-1 Real Murcia: el miracle del Nou Estadi

Foto: Nàstic de Tarragona

El Nàstic torna a encadenar dues victòries a casa un any després

Foto: Gimnàstic de Tarragona

120 aficionats granes presenciaran el partit de dissabte a Teruel

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Alfaro celebra el retorn a la victòria: “Estem contents, però cal ser cauts”

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Nàstic 2-0 Juventud Torremolinos: tres punts vitals

Foto: Algeciras CF

Tres entrenadors, mateix problema amb els inicis de partit

Foto: Gimnàstic de Tarragona

Pablo Alfaro aposta per la continuïtat amb el mateix onze inicial

Foto: YouTube

Pablo Alfaro apel·la a la “fam” per assaltar el Nuevo Mirador