En una piulada al seu compte personal de Twitter, l’alcalde de Tarragona, el republicà Pau Ricomà, va assegurar que el consistori tarragoní no facilitarà que entri qui vulgui a l’accionariat de la SAE del Nàstic, després que des de l’Ajuntament s’afirmés que el consistori té previst desfer-se del paquet d’accions del qual n’és propietari.
Responent al periodista tarragoní Enric Pujol sobre un article d’opinió publicat al seu bloc sobre aquest tema, Ricomà ha matitzat que l’Ajuntament ni té pressa ni vol facilitar l’entrada de qualsevol a l’accionariat grana.

En una segona piulada, Ricomà retreu a Pujol el fet que l’article no tingui una informació contrastada i que s’hi barregi el nom del pare de l’alcalde republicà.
