El Gimnàstic de Tarragona ja coneix la sanció imposada a Jaume Jardí després de la seva expulsió en la derrota davant el Villarreal CF B (0-1) al Nou Estadi Costa Daurada, corresponent a la jornada 23 del grup 2 de la Primera Federació.
El Comitè de Competició ha decidit imposar-li un únic partit de suspensió, tal com es podia intuir per la redacció de l’acta arbitral. El col·legiat va reflectir que l’expulsió es va produir durant la disputa de la pilota, una formulació que habitualment es tradueix en una sanció mínima d’un encontre.
CONFIRMAT: Jaume Jardí, sancionat amb un partit de suspensió.
— Big Data Nàstic (@BigData_Nastic) February 11, 2026
1⃣🟥 Tal com era previsible, la sanció pel jugador del @NASTICTARRAGONA, que va ser expulsat amb vermella directa, serà únicament d'1 partit.
❌ Es perdrà el duel davant el @RBetisCantera juntament amb Aitor Gelardo. pic.twitter.com/jDOHLfMc7T
D’aquesta manera, el mitjapunta (o extrem) grana es perdrà el compromís d’aquest dissabte (21h) davant el filial del Real Betis, un duel important per a les aspiracions de permanència del conjunt tarragoní.
No serà l’única baixa per sanció. Aitor Gelardo tampoc podrà participar en l’encontre després d’haver completat el primer cicle d’amonestacions. El migcampista, incorporat aquest mercat d’hivern, acumula tres targetes grogues amb el Racing de Ferrol i dues més amb el Nàstic, arribant així a la cinquena del curs.