Fa un parell de setmanes ja vaig donar-vos el meu punt de vista. Crec que hem de confiar en aquest projecte. Us vaig posar l’exemple de Klopp amb el Liverpool, per entendre que les coses ben fetes es cuinen a foc lent. No pots pretendre que tot surti bé a la primera, tenint en compte, a més, que els errors existeixen i tots els cometem.
Per això crec que hem de confiar amb Bartolo i Parés. L’equip que tenim l’han format els dos a mitges, i s’han equivocat molt amb molts dels fitxatges. Estem d’acord. Però repeteixo, calma. Hem de ser conscients que aquest any no pujarem, i els més realistes ja ho teniem en compte abans de començar la temporada. Ja coneixem la categoria en què estem.
Ara ve el partit de Badalona. Ha de ser un punt d’inflexió de resultats i, per tant, un canvi anímic cap a millor. I ja de cara al mercat d’hivern, Parés ha de demostrar que és un bon director esportiu. Se li ha de donar una segona oportunitat i si no l’aprofita, fora.
Penso que fins al febrer, aproximadament, a falta d’uns quatre mesos d’acabar la temporada, tenim temps per que les coses millorin i, a la vegada, si això no passa, crec també que encara tindrem un marge considerable per reconduir la situació, si és que aquesta segueix igual.
Si estem tots d’acord en que es tracta d’un problema de plantilla, de jugadors, què guanyem fotent fora a Bartolo i Parés? Ja us ho dic jo. Res. En canvi, si al Nadal es fitxa bé i les coses canvien, considero que s’en parlarà durant molts anys d’aquests dos.