El Nàstic marxa d’Eivissa amb els tres punts sota el braç després de superar a la UD Ibiza a Can Misses amb un partit molt efectiu en línies defensives. Dani Rebollo i Cedric han estat els protagonistes d’un Nàstic que ha entès les necessitats del partit a mesura que han anat avançant els minuts.
Luis César no ha volgut arriscar i ha presentat el mateix onze que va dur a la victòria a l’equip davant l’Eldense el cap de setmana passat: Dani Rebollo; Sergio Santos, David Alba, César Morgado, Álvaro García; Jaume Jardí, Marc Montalvo, Óscar Sanz, Almpanis; Cedric i Marcos Baselga.
La primera del partit ha arribat als pocs segons del xiulet inicial. Cedric Omoigui ha intentat sorprendre el porter local amb un tir des de la línia de tres quarts. La pilota, tot i anar ben dirigida, s’ha escapat per sobre del travesser. Primera declaració d’intencions del davanter nigerià. La segona ocasió pel 9 grana ha estat pocs minuts després, al 4, però una bona reacció de Ramón Juan ha evitat el primer del Nàstic.

L’Ibiza, que a mesura que avançava el partit s’ha anat fent més protagonista del partit, ha comptat amb més ocasions que el Nàstic. El primer vol de Dani Rebollo ha arribat gairebé al minut 20, enviant a corner una pilotada de Gallar de falta directa des de la frontal.
A la següent jugada, i culminant un fantàstic contraatac, Jaume Jardí ha enviat la pilota al fons de la xarxa, impossible d’aturar per Ramón Juan, després d’una cursa de Cedric que, amb un retall previ, ha deixat per Jaume la pilota a la frontal. Amb aquest gol el reusenc ha continuat refermant el seu bon estat actual i la seva importància dins la plantilla.
L’Ibiza, que ha continuat fent treballar a Dani Rebollo amb el pas dels minuts, no s’ha acabat de trobar del tot efectiu sobre el verd de Can Misses. Tot i això, al minut 26, Sofiane ha empatat el partit pels locals, però després d’acudir al FVS, l’àrbitre ha anul·lat el gol per fora de joc del davanter del conjunt balear.

Amb el temps afegit corrent al marcador, Christos Almpanis ha augmentat distàncies pel Nàstic amb un nou contraatac i una altra assistència de Cedric, que ha deixat la pilota després d’un primer toc per l’extrem grec que s’ha plantat dins l’àrea cavalcant des de gairebé el mig del camp. Amb el 0-2 al marcador el Nàstic ha marxat al descans respirant ben tranquil.
La segona meitat s’ha reprès amb canvis a l’11 grana: Sergio Camus i Juanda Fuentes han entrat al terreny de joc per donar descans a Álvaro García, que comptava amb targeta groga des del minut 5 i s’ha vist superat per l’extrem local en vàries jugades, i Christos Almpanis, que s’ha hagut de retirar per molèsties físiques.
El Nàstic ha buscat ampliar distàncies, però sense arriscar. Els locals, en canvi, han estat buscant els gols més a la desesperada, però un providencial Dani Rebollo ho ha impedit en tots els atacs dels balears.

Luis César ha tornat a moure la banqueta al 60 i al 70: primer, Mangel i Álex Jiménez han saltat a la gespa per Monti i Cedric; a l’última tanda, Fernando Torres ha debutat en partit oficial entrant per un Marcos Baselga que ha passat força desapercebut durant el partit. Al minut 80, el jove debutant colombià ha tingut als seus peus el tercer per l’equip tarragoní, però la pilota ha marxat acaronant el travesser per ben poc després d’una centrada a l’àrea petita de Juanda Fuentes.
Al minut 92, tant Alex Jiménez com Juanda Fuentes han tingut unes molt clares ocasions per posar el 0-3 a l’electrònic. La primera, del davanter murcià, ha marxat pel pal curt; la segona, ha acabat a les mans del porter després d’un intent de vaselina que ha quedat curt.

Després dels cinc minuts d’afegit i una segona part defensivament prou sòlida, amb molt bones actuacions de Rebollo, el Nàstic ha tornat a Tarragona amb la segona victòria consecutiva i una nova porteria a zero. Els gols de Jaume i Christos han permès als de Luis César continuar sumant de tres després d’uns partits que van generar dubtes i malestar entre l’afició.
La següent prova pels de Tarragona serà el diumenge 12 d’octubre a les 18:45 al Nou Estadi rebent a l’Alcorcón i amb el retorn de Pol Domingo a la que va ser casa seva durant 17 anys.
𝗥𝗘𝗦𝗨𝗠𝗘𝗡 | #IbizaNàstic
— Primera Federación Versus e-Learning (@Primera_RFEF) October 4, 2025
0-2 | @ibizaud – @NASTICTARRAGONA
⚽ @jaumejardi70 (0-1, 19’)
⚽ Christos Almpanis (0-2, 45+1’)#PrimeraFederación | #VersusELearning pic.twitter.com/zI7J4AL1rn